Od marca 2004 roku stanowisko prezesa agencji Men at Work obejmie Tomasz Hilt
Ze względu na prywatne plany życiowe stanowisko to opuszcza Hubert Padalak, jeden z założycieli agencji. Hubert Padalak wprowadził Men at Work do czołówki agencji below the line w Polsce.
W tym roku agencja została najwyżej oceniona w rankingu klientów pod względem kreacji i skuteczności (Media&Marketing, Raport Specjalny 2003).
Funkcję dyrektora zarządzającego przejął Sławomir Świderski, będący dotychczas wiceprezesem agencji odpowiedzialnym za rozwój nowego biznesu, co pozostaje nadal w zakresie jego zadań.
Tomasz Hilt był wcześniej dyrektorem generalnym radia RMI FM oraz członkiem zarządu spółki Media, będącej właścicielem stacji. Nowo powołany prezes Men at Work swoje doświadczenie w reklamie zdobywał w pracy dla międzynarodowych agencji - McCann Erickson oraz J. Walter Thompson. Był wówczas odpowiedzialny za współpracę między innymi z General Motors, Unilever, Inteligo, Goodyear, Elektrim oraz Daewoo i Durex. Jako prezes zarządu Hilt współtworzył również polskie struktury największego europejskiego brokera radiowego -Radio Marketing Service. Tomasz Hilt ma 35 lat, jest z wykształcenia prawnikiem.