Reklama2015-12-03
7

Tomasz Hilt żegna się z Grupą Leo Burnett, zastąpi go Tomasz Pawlikowski

Tomasz Hilt kończy pracę jako CEO Grupy Leo Burnett (obejmującej agencje reklamowe Leo Burnett i G7) w Polsce. Przez najbliższy okres jego obowiązki będzie pełnił Tomasz Pawlikowski, CEO Leo Burnett w Europie Środkowo-Wschodniej.

W komunikacie prasowym Publicis Groupe, właściciel sieci Leo Burnett, podkreśliła, że zakończenie współpracy z Tomaszem Hiltem wynika z decyzji podjętej przez obie strony.

Hilt kierował Grupą Leo Burnett w Polsce od 2010 roku, a wcześniej przez dwa lata pełnił także w Leo Burnett funkcję dyrektora odpowiedzialnego za obsługę Procter & Gamble na ponad 20 rynkach.

Wcześniej Tomasz Hilt pracował m.in. w jako CEO i partner w Men at Work oraz na stanowiskach dyrektorskich w JWT Warsaw, McCann Erickson i RMS Poland. Z branżą reklamową jest związany od przeszło 20 lat.

- Leo Burnett będzie mi zawsze bliska, ale myślę, że czas na nowe wyzwania - zapowiada Hilt. Konkretnych planów zawodowych nie ujawnia.

Zarządzanie polskim oddziałem Grupy Leo Burnett przejmuje Tomasz Pawlikowski, szef sieci w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. - Na razie musimy stworzyć strukturę, która będzie odpowiadać standardom Grupy Publicis. Leo Burnett powinna być lepszą agencją - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Niewykluczone, że w najbliższym okresie zostanie zatrudniony nowy menedżer na stanowisko CEO Leo Burnett w Polsce. - Na dłuższą metę trudno będzie mi pogodzić obie funkcje - przyznaje Pawlikowski.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas