Reklama2015-09-25
4

Tomasz Izydorczyk: z Orange Polska na dyrektora marketingu UPC Polska

Tomasz IzydorczykTomasz Izydorczyk

Tomasz Izydorczyk, dotąd związany z Orange Polska, od 1 października br. zostanie dyrektorem marketingu sieci kablowej UPC Polska.

Izydorczyk odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej i produktowej UPC.

Od czasu odejścia w grudniu ub.r. poprzedniego szefa marketingu UPC Polska Grzegorza Esza dział marketingu firmy nadzorował bezpośrednio prezes spółki Ramiro Lafarga.

Tomasz Izydorczyk z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej dyrektora ds. strategii i komunikacji marketingowej tej spółki.

Doświadczenie zawodowe Izydorczyk zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectrze, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, posiada także tytuł MBA University of Minnesota.

Sieć UPC Polska na koniec czerwca br. miała 1,42 mln klientów.

Autor:pp

Więcej informacji:Tomasz Izydorczyk, UPC Polska

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas