Reklama2011-03-18
1

Tomasz Jędrzejczak współpracownikiem Brainshake

Tomasz Jędrzejczak rozpoczął współpracę z agencją Brainshake. Wcześniej pracował m.in. w Testardo i Grey Group Polska.

W ramach współpracy z Brainshake Tomasz Jędrzejczak od początku marca zajmuje się doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji w obszarze niestandardowej komunikacji marketingowej oraz wdrożeniem zasad planowania strategicznego do bieżących i nowobiznesowych projektów. – Obecność Tomka to początek zmian w firmie, które umożliwią nam coraz lepsze dopasowanie tworzonych przez nas niestandardowych koncepcji do strategii komunikacyjnych marek, dla których pracujemy – deklaruje Łukasz Smoliński, managing director Brainshake.

 


Tomasz Jędrzejczak jest związany z branżą reklamową od 15 lat. Przez wiele lat był szefem strategii Testardo oraz Grey Group Polska. W swojej karierze pracował dla czołowych marek z branży telekomunikacyjnej (TP, Orange), finansowej (Aviva/Commercial Union, PKO BP, Deutsche Bank, Fortis/Dominet, Rabobank), FMCG (Tiger, Fitella, Kamis, Benecol, Masmix, Jutrzenka) czy motoryzacyjnej (Suzuki, Chevrolet).

Autor:tw

Więcej informacji:Tomasz Jędrzejczak, Brainshake

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas