"Dzieciaki górą", nadawany w TVP 2 w piątkowe wieczory teleturniejprowadzony przez Tomasza Kammela, ma więcej widzów niż pozycjeemitowane przez stację w tym samym paśmie rok temu. Jednak w czasieemisji show Dwójka przegrywa z wszystkimi głównymi konkurentami.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze wydania programu"Dzieciaki górą" (emisja w piątki o 18.55) obejrzało średnio 1,96mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 16,29 proc. w grupie 4+i w 16,36 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49). To więcejniż w tym paśmie Dwójka osiągała rok temu - wtedy przyciągała przedekrany średnio 1,38 mln oglądających, a udział kanału wynosiłodpowiednio 11,75 proc. i 10.47 proc.
Mimo poprawy wyników pasma, w którym emitowany jest terazteleturniej, Dwójkę wyprzedzają w nim pozostałe trzy główne kanały.Liderem jest TVN, nadająca w tym czasie "Fakty", "Sport" i "Pogodę"- programy te ogląda 3,25 mln osób. Dalej plasują się: TVP 1 (gł."Wieczorynka", "Wiadomości"; 2,36 mln) i Polsat ("Wydarzenia","Sport", "Pogoda", "Na kocią łapę"; 2,13 mln).
Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program oglądajągłównie kobiety, widzowie w wieku od 10 do 15 lat i powyżejczterdziestki, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym.
"Dzieciaki górą" to teleturniej, w którym bierze udziałsiedmioro dzieci i czterech dorosłych, którzy będą muszą zmierzyćsię ze sobą rozwiązując zadania i odpowiadając na pytania. Programprodukuje firma Endemol Polska.
Oglądalność programu "Dzieciaki górą" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiteleturnieju
Profil widowni