Czwartą serię programu "Tomasz Lis na żywo" śledziło w TVP 2 nieco mniej widzów niż jego trzecią edycję. Stacja pozostała jednak liderem rynku w czasie emisji talk-show. Wpływy reklamowe programu wyniosły ponad 20 mln zł.
W okresie od września 2010 do początku czerwca 2011 nadawane w poniedziałki o 21.50 odcinki programu “Tomasz Lis na żywo” oglądało 2,77 mln widzów przy udziałach wynoszących 22,34 proc. w grupie 4+ i 14,65 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To nieco słabszy wynik od oglądalności poprzedniej serii, którą rok wcześniej śledziło średnio 2,89 mln widzów, co dało 22,42 proc. udziału w 4+. W grupie 16-49 udział tamtej edcyji był nższy niż ostatnio i wyniósł 14,18 proc.
Dwójka podczas emisji "Tomasz Lis na żywo” pozostała jednak liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja z 18,81 proc. udziału w rynku przypadła Polsatowi, nadającemu w tym czasie filmy fabularne. Trzecia była telewizja TVN (17,48 proc.; gł. „Szymon Majewski Show”, „Mentalista”, “Agenci NCIS”), a czwarta - TVP 1 (7,46 proc.; Teatr Telewizji i filmy). W grupie 16-49 Polsatowi i TVN udało się jednak wyprzedzić TVP 2, która zajęła dopiero trzecie miejsce.
Czwarta edycja programu Lisa przyniosła Telewizji Polskiej z reklam 20,3 mln złotych, czyli prawie tyle samo, co poprzednia seria (dane cennikowe netto, bez rabatów). Publicystyczne widowisko śledziły głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce oraz osoby z małych i średnich miast.
Nowe odcinki talk-show “Tomasz Lis na żywo” mają się pojawić na antenie Dwójki jesienią br.
Widownia “Tomasz Lis na żywo”
Oglądalność programu na tle konkurencji
Profil widowni “Tomasz Lis na żywo”