Program “Tomasz Lis na żywo” po trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi o 120 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show przegrywa tylko z TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia trzech pierwszych wydań najnowszego sezonu programu „Tomasz Lis na żywo”, nadawanego w poniedziałki o 21.45, wyniosła 2,13 mln osób. Przełożyło się to na 18,06 proc. udziału Dwójki w grupie wszystkich widzów. Gorzej było jednak w grupie komercyjnej, gdzie udział stacji wyniósł tylko 12,98 proc.
Oglądalność programu w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosła o 120 tys. widzów. Wtedy bowiem publicystyczny talk-show TVP2 śledziło 2,01 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,39 proc. oraz 11,35 proc.
>>> Tomasz Lis: polskie media są jak Titanic
TVP 2 w paśmie emisji programu Tomasza Lisa zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest TVN z wynikiem na poziomie 22,33 proc., nadająca wówczas serial „Lekarze” i początek „Perfekcyjnej pani domu”. Z kolei trzecie miejsce zajmuje Polsat (16,49 proc.; filmy fabularne), a czwarte - TVP1 (tylko 5,95 proc.; spektakle „Teatru TV” oraz dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”).
W grupie komercyjnej TVP2 jest trzecia. Oprócz TVN, wyprzedza ją bowiem jeszcze Polsat.
Widownia programu „Tomasz Lis na żywo”
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu