Telewizja2008-03-12
0

Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją

Emitowany od 25 lutego w poniedziałkowe wieczory w Dwójce nowyprogram Tomasza Lisa prawie dwukrotnie podniósł widownię pasma wktórym jest pokazywany. Audycja pod względem oglądalności wyprzedzatakże nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu "Tomasz Lisna żywo" wyniosła 3,56 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie24,60 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu programy emitowaneprzez TVP 2 w tym paśmie miały 1,79 mln widzów i udziały wynoszące12,19 proc.

Zobacz tabelę


W porze emisji programu "Tomasz Lis na żywo" (poniedziałki 21.10 -22.04) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscuznajduje się z Polsat z udziałem na poziome 24,23 proc. Stacja tanadaje w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: TVN (22,99proc., "Na Wspólnej", "Szymon Majewski Show" i "Krok od domu") iTVP 1 (głównie "Teatr Telewizji"; 5,54 proc.).

Zobacz tabelę


Wśród widzów show Tomasza Lisa dominują kobiety, ludzie popięćdziesiątce, oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

Zobacz tabelę


Na reklamach wyemitowanych wokół trzech pierwszych wydań programuTVP 2 zarobiła 1,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Autor:pp

Więcej informacji:Tomasz Lis

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas