Telewizja2012-03-08
26

Tomasz Lis zarobił dla TVP 85 mln zł z reklam

Wpływy reklamowe z pokazanych dotąd odcinków programu TVP2 “Tomasz Lis na żywo” wyniosły już 85 mln zł. Obecnie talk-show notuje podobne wyniki jak rok temu, a nadane w lutym odcinki z Krzysztofem Rutkowskim i Katarzyną Cichopek biły niemal rekordy.

Jak pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement, średnia oglądalność “Tomasz Lis na żywo” w okresie od początku stycznia br. do ostatniego poniedziałku wyniosła 3,11 mln widzów, co dało stacji 24,49 proc. udziału w grupie 4+ i 16,77 proc. w 16-49.

W analogicznym okresie ub.r. talk-show śledziło tylko nieco więcej widzów, bo 3,16 mln, a jego udział wynosił raptem minimalnie więcej - odpowiednio 24,79 proc.  i 16,81 proc. Natomiast np. dwa lata temu program gromadził niespełna 3 mln oglądających.
 

>>> Milion złotych na program Tomasza Lisa w TVP? Lis: to kłamliwe szczucie

Zobacz tabelę

* - w 2008 roku w analizowanym okresie pokazano tylko dwa wydania programu - 25 lutego i 2 marca.


Najwięcej widzów spośród już ponad 100 pokazanych wydań talk-show Lisa zgromadziło premierowe wydanie z 25 lutego 2008 roku, które zobaczyło aż 4,58 mln osób.

Na drugim i trzecim miejscu znalazły się wydania z 6 i 13 lutego br. Pierwsze z nich miało 4,53 mln oglądających (wystąpił w nim m.in. Krzysztof Rutkowski), a drugie obejrzało 4,32 mln widzów (pojawiły się w nim m.in. Kasia Cichopek i Joanna Koroniewska - rozmowa też dotyczyła sprawy Madzi z Sosnowca). Żaden z pozostałych odcinków nie przekroczył granicy 4-milionowej widowni. 

Zobacz tabelę


Cennikowe wpływy reklamowe z dotąd wyemitowanych, z ponad 160 odcinków talk-show wyniosły 84,9 mln zł (dane netto, bez rabatów).

Program “Tomasz Lis na żywo” nadawany jest na antenie TVP2 poniedziałki o 21.45. W magazynie poruszane są najważniejsze tematy polityczne i społeczne.

Autor:pp

Więcej informacji:Tomasz Lis na żywo, Tomasz Lis

KOMENTARZE(26)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas