Reklama2015-10-21
20

Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN

Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Marszałł przejmie zarządzanie marketingiem w Grupie TVN od Waldemara Ostrowskiego, szefa departamentu marketingu oraz Marka Szafarza, dyrektora działu marketingu. Jak informowaliśmy pod koniec września br., obaj odchodzą ze stacji za porozumieniem stron, formalnie związani z nią będą do końca listopada br.

Tomasz Marszałł przez ostatnie pięć lat był dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego. Wcześniej był związany z Allianz, gdzie zarządzał ofertą produktową Allianz Banku oraz pracował jako dyrektor marketingu W. Kruk i Grupy Vistula.

W przeszłości tworzył też wizerunek firmy z Grupy UniCredit - Xelion Doradcy Finansowi i prowadził marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku Pekao. Był też współtwórcą i wiceprezesem firmy Expander.

Marszałł ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Grupa TVN jest nadawcą 13 kanałów telewizyjnych, a także właścicielem serwisu wideo na żądanie Player.pl.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas