Telewizja2016-06-09
32

Tomasz Zimoch w „Strefie Kibica” w TVN24 będzie analizował Euro 2016

Od najbliższego piątku TVN24 będzie codziennie nadawał „Strefę Kibica z Tomaszem Zimochem” poświęconą piłkarskiemu Euro 2016. Program będzie emitowany trzy razy dziennie.

W „Strefie Kibica” Tomasz Zimoch będzie przedstawiał oceny, analizy i anegdoty z życia polskiej reprezentacji i innych drużyn grających w Euro 2016. Będzie też rozmawiał z piłkarzami, ekspertami futbolowymi i kibicami.

„Strefę Kibica z Tomaszem Zimochem” będzie można oglądać  trzy razy dziennie: w porankowym „Wstajesz i Wiesz”, „Faktach w Południe” i „Faktach po Południu”. Jej specjalne wydania będą nadawane przed każdym meczem Polaków, w jego przerwie i po końcowym gwizdku (na razie pewne są trzy spotkania naszej reprezentacji: 12 czerwca z Irlandią Północną, 16 czerwca z Niemcami i 21 czerwca z Ukrainą).

Ponadto Tomasz Zimoch będzie pisał felietony dla portalu TVN24.pl.

Zimoch w poniedziałek rozwiązał umowę o pracę w Polskim Radiu, z którym był związany przez prawie 40 lat. W połowie maja, po skrytykowaniu w wywiadzie prasowym niektórych zmian w spółce, został zawieszony i usunięty z ekipy dziennikarskiej relacjonującej Euro 2016. Wcześniej regularnie udzielał komentarzy w programach TVN24.

Jak wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Łukasz Kubiak, rzecznik prasowy Polskiego Radia, dziennikarza nie obowiązuje zakaz konkurencji, ponieważ zobowiązanie to obowiązuje pracowników spółki w czasie trwania umowy o pracę. - Jeżeli stosunek pracy ustaje to zakaz konkurencji też ustaje. Natomiast absolutnie nie uznajemy podstaw, które redaktor Tomasz Zimoch wskazał w piśmie rozwiązującym umowę o pracę - tłumaczy nam Kubiak.

W czasie pracy w Polskim Radiu zajmował się komentowaniem meczów piłkarskich, zawodów kolarskich, pływackich i konkursów skoków narciarskich. Relacjonował najważniejsze wydarzenia sportowe: letnie i zimowe igrzyska olimpijskie, a także finały piłkarskich mistrzostw świata i Europy. Jego cechą charakterystyczną jest bardzo emocjonalny komentarz i oryginalne metafory.

W maju br. TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym, ze średnim udziałem rynkowym wynoszącym 3,87 proc. (według danych Nielsen Audience Measurement).

Autor:tw

Więcej informacji:Tomasz Zimoch, TVN24, Euro 2016

KOMENTARZE(32)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas