Reklama 2008-03-04
0

Toni Hyyryläinen w nowej kampanii Nordea Bank Polska

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową polisy Nordea Profit Plus.

Nowa kampania reklamowa wpisuje się w dotychczasowe działania reklamowe banku. Podobnie jak w poprzednich kampaniach bohaterem obecnej kampanii jest ambasador marki Nordea, Toni Hyyryläinen. Przekaz reklamowy koncentruje się na wysokim oprocentowaniu polisy Nordea Profit Plus - produktu oszczędnościowego, który łączy zalety lokaty oraz ubezpieczenia na życie i dożycie. Komunikaty przygotowano w ten sposób, aby budowały wizerunek banku obecny w poprzednich kreacjach.

Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie i internecie. Działania promujące rozpoczęły się 29 lutego i podzielone zostały na dwie odsłony - pierwszą w prasie i internecie oraz drugą, rozpoczynającą się 15 marca, wykorzystującą również telewizję. Inserty i reklamy prasowe pojawią się w Gazecie Wyborczej, Polityce i Metrze. W internecie kampania obejmuje banery w popularnych portalach, m.in. o2.pl, gazeta.pl, wp.pl oraz mailingi.

Spoty będzie można zobaczyć w TVN24 oraz kanałach Discovery i wybranych stacjach pakietu AtMedia. Ponadto kampanię wspierać będą działania z zakresu BTL, w tym działania z zakresu marketingu bezpośredniego w stolicy. Działania promocyjne potrwają co najmniej osiem tygodni.

Kreacją kampanii w internecie zajęła się agencja interaktywna Genero. Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w Internecie Media Contacts.

Autor: pr

Więcej informacji: Nordea Bank Polska, Toni Hyyryläinen

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas