Telewizja 2009-12-31
0

TOP 2009: hity stacji telewizyjnych

Przedstawiamy najchętniej oglądane propozycje TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsatu, TV4, Polsat Cafe, Polsat Play, TV Puls, Tele5, Viva Polska, MTV Polska, 4FunTV, AXN, Ale Kino oraz Discovery w 2009 roku.

Hitem TVP1 było „Ranczo”. Odcinek serialu nadany w marcu obejrzało 8,85 mln Polaków. Drugie miejsce przypadło serialowi „Ojciec Mateusz” z 7,75 mln widzów. Obie produkcje powrócą do ramówki stacji w 2010 roku. Bardzo dobry wynik zanotował teleturniej „Jaka to melodia” z 1 stycznia – 6,97 mln osób.

Zobacz tabelę


Liderem Dwójki nadal pozostaje „M jak miłość, odcinek z  30 listopada obejrzało ponad 9 mln Polaków. Na drugim miejscu transmisja z rozdania Telekamer – 7,21 mln widzów. Wiadomo, że w przyszłym roku relacja nie znajdzie się w zestawieniu. Mimo tak dobrych wyników, w całości prawdopodobnie nie pokaże jej żadna ze stacji. Rekordowym zainteresowaniem cieszyły się także mecze polskich szczypiornistów. Spotkanie Polska – Chorwacja przyciągnęło 6,93 mln widzów.

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądane w TVP Info były pasma lokalne oraz Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce (1,9 i 1,7 mln widzów). Najpopularniejszy serwis informacyjny został wyemitowany  13 kwietnia (1,42 mln widzów).

Zobacz tabelę


Hitami TVN były „Mam Talent” oraz „Taniec z gwiazdami”. Finały tych widowisk obejrzało odpowiednio 6,69 mln i 6,28 mln widzów. Najpopularniejsze filmy to „Shrek Trzeci” (4,83 mln widzów) oraz „Lawina” (4,42 mln widzów).

Zobacz tabelę


Siódemka pokazała dwa filmy, które przekroczyły granicę miliona widzów. Były to „Wygrać ze śmiercią” (emisja 18 listopada) oraz „Specjalista” (emisja 10 listopada).

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądana w TVN Turbo była transmisja z Pucharu Polski – śledziło ją 267 tys. widzów. Najlepsza polska produkcja to „Gadżet” (263 tys. widzów).

Zobacz tabelę


TOP 3 TVN Style to film „Fanny Hill” (239 tys. widzów), brytyjska wersja „Jak dobrze wyglądać nago”(225 tys widzów, odcinek z 14 stycznia) oraz wyemitowany 1 stycznia odcinek programu w „W roli głównej..” Magdy Mołek (225 tys. widzów).

Zobacz tabelę


Do TOP10 TVN24 trafiły między innymi wieczór wyborczy z 7 czerwca (879 tys. widzów) oraz „Fakty po faktach” z 12 lutego (878 tys. widzów).

Zobacz tabelę


Największą oglądalność w Polsacie miały wydarzenia sportowe. Między innymi dekoracja siatkarzy (5,82 mln widzów), Polsat Boxing Night (5,2 mln widzów) czy Konfrontacja Sztuk Walki (4,41 mln widzów). Najchętniej oglądanym wydarzeniem rozrywkowym był festiwal TOPtrendy – 28 czerwca przyciągnął on przed ekrany 4,2 mln osób. Najlepsze filmy to „Pojutrze” (4,14 mln widzów) oraz „Kod Da Vinci”(4,05 mln widzów).

Zobacz tabelę


Do TOP10 Czwórki trafiły głównie filmy. Najlepszy był „Predator” (1,26 mln widzów). Jedynym polskim programem w zestawieniu jest magazyn „Galileo” (964 tys. widzów).

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądana pozycja Polsatu News została wyemitowana 30 czerwca. „Informacje” przyciągnęły 175 tys. widzów.

Zobacz tabelę


Siła Polsatu Play są filmy i programy erotyczne, które stanowią większość TOP10. Z pozostałych pozycji dobre wyniki zanotował magazyn „Taaaka ryba” ( z 1 stycznia) oraz serial „Świat według Budnych” (1 czerwca).

Zobacz tabelę


Hitem Polsat Cafe był zagraniczny „Moment Prawdy”, wsparty promocją na głównej antenie. Odcinek z 4 kwietnia zobaczyło 159 tys. osób.

Zobacz tabelę


Mocnym elementem ramówki TV Puls były programy rozrywkowe w konwencji ukrytej kamery - „Goło i wesoło”, „Szok kamera”, „Uwaga żarty” czy „Ale numer”. W TOP 10 znalazła się też polska produkcja – docu- reality „Dyżur”.

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądany w Tele5 był horror „Noc nietoperzy”, wyemitowany 31 sierpnia. Zobaczyło go 183 tys. widzów.

Zobacz tabelę


W Viva Polska wciąż najchętniej oglądane są teledyski. Najwięcej widzów w MTV Polska zgromadzili „Włatcy Móch”.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Hity AXN to seriale „Kryminalne Zagadki Miami”, „Kryminalne zagadki Nowego Jorku” oraz „Kryminalne Zagadki Las Vegas”, zaś Ale Kino filmy „Liberator” oraz „Uwierz w ducha”.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Widzów Discovery najbardziej zainteresował program „Moja szokująca historia” (380 tys. widzów) oraz dokument o najcięższym człowieku świata (263 tys. widzów).

Zobacz tabelę


Zestawienia dla Wirtualnemedia.pl przygotowała firma AGB Nielsen Media Researech (dane do 18 grudnia 2009).

Autor: afp - pb

Więcej informacji: oglądalność

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas