Prasa2015-05-19
0

„Top Gear” mocno w dół, zyskuje „Auto Świat Poradnik”

W lutym 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym 2015 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2014 roku zwiększyła się o 1,34 proc. i wyniosła 106 535 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 13,25 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 72 456 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce w analizowanym okresie należało do „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w lutym br. wyniósł 49 980 egz., po wzroście o 0,52 proc. Drugą lokatę zajął magazyn „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 45 051 egz., po wzroście o 4,14 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnia pozycja podium przypadła magazynowi „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 22,29 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 31 985 egz.

Zobacz tabelę

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 1,23 proc., a wynik „Auto Świata” - o 2,60 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 26,45 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auto-Moto”, a najwięcej stracił tutaj „Top Gear” - było to 39,39 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas