Prasa2008-03-24
0

"Top Gear" sprzedał więcej niż planowano

Sprzedaż pierwszego wydania miesięcznika motoryzacyjnego "Top Gear"(Burda Media Polska), które ukazało się w połowie lutego br.,wyniosła 93,6 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy.

Nakłada tego numeru liczył 122 tys. egz. W związku z tym, żewydawnictwo zakładało osiągnięcie i utrzymanie sprzedaży magazynuna poziomie 60 tys. egz., zdecydowano, że nakład drugiego numeru,który już trafił do kiosków, będzie większy i wyniesie 145 tys.egz.

"Top Gear" to miesięcznik motoryzacyjny wydawany na licencji BBCWorldwide. Magazyn liczy 180 stron i kosztuje 3,90 zł. Redaktoremnaczelnym pisma jest Piotr Frankowski.

Autor:pp

Więcej informacji:Top Gear

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas