Telewizja2020-11-27
12

1,16 mln widzów „Top model 9”. Hitem finał

Dziewiątą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,16 mln osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu stracił 220 tys. widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 40,69 mln zł.

TVN dziewiątą serię „Top model” pokazywał w środy o godz. 21.30. w okresie od 2 września do 25 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 1,16 mln widzów. Przełożyło się to na 9,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zdecydowanie najwięcej osób obejrzało finałowy odcinek „Top model 9”, który był nadawany na żywo. Zgromadził przed telewizorami 1,50 mln widzów.

Najnowsza edycja „Top model” notowała o 220 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu w poniedziałkowe wieczory ósma odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,38 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 11,39 proc., 17,46 proc. oraz 14,15 proc.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kuba-wojewodzki-29-sezon-ogladalnosc-tvn-liderem_1 ##

W paśmie nadawania dziewiątej serii „Top model” TVN zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 (11,92 proc. udziału), na trzeciej lokacie uplasowała się TVP2 (9,21 proc.), a ostatnia wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat (5,18 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był wyraźnym liderem na tle swoich głównych konkurentów.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dziewiątej serii formatu wyniosły 40,69 mln zł, podczas gdy siódma seria przyniosła TVN 43,05 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/perfumy-naomi-campbell-here-to-stay-reklama-top-model ##

Właśnie zakończoną edycję programu wygrał Mikołaj Śmieszek, który otrzymał czek na 100 tys. zł, kontrakt z prestiżową agencją Model Plus, a jego zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda).

TVN wycofał z finału Dominica D’Angelicę

Dzień przed finałem „Top model 9” z programu w trybie nagłym został wycofany jeden z uczestników - Dominic D’Angelica, który w 2011 roku został skazany w Stanach Zjednoczonych za uprawianie seksu oralnego z osobą poniżej 16. roku życia.

Środowy finał rozpoczął się od innego oświadczenia stacji, w którym poinformowano o wykluczeniu uczestnika, lecz nie wskazano powodu tej decyzji. - Jest nam bardzo przykro, że doszło do takiej sytuacji. Chcielibyśmy przeprosić za nią naszych widzów - odczytał lektor.

Z czołówki i z całego programu usunięto też wszystkie sceny z D’Angelica, także ujęcia z jego udziałem we fragmentach wcześniejszych odcinków. Z kolei wszystkie pieniądze z esemesów wysłanych na uczestnika zostaną przekazane na akcję „TVN pomagajmy sobie”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Autor:mk

Więcej informacji:Top model, TVN

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas