Telewizja2022-12-09
8

835 tys. widzów „Top model 11” w TVN

Jedenastą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 882 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu miał o 190 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

TVN jedenastą serię „Top model” pokazywał w środy o godz. 21.30 w okresie od 7 września do 7 grudnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 835 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,97 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej osób obejrzało czwarty odcinek „Top model 11”. Zgromadził przed telewizorami 1,01 mln widzów.

Najnowsza edycja „Top model” notowała o 190 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu dziesiąta odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,07 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 9,91 proc. w 4+, 14,88 proc. w 16-49 i 12,52 proc. w 16-59.

Klaudia Nieścior zwyciężczynią

Program wygrała Klaudia Nieścior, która otrzymała czek na 100 tys. zł, kontrakt z agencją modelek, a jej zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda). W finale pokonała Michalinę Wojciechowską oraz Natalię Woś.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Top model, TVN

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas