Telewizja2023-11-28
5

„Top model” w nowym paśmie oglądało 705 tys. widzów

12. edycję programu „Top model” oglądało w TVN w sobotnie wieczory średnio 705 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu nadawanego w środy miał o 177 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

TVN 12. serię „Top model” pokazywał w soboty o godz. 20.00, w okresie od 2 września do 25 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 705 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie 16-49, 8,87 proc. w grupie 20-54 oraz 7,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 12” z 11 listopada. Zgromadził przed telewizorami 866 tys. widzów.

Najnowsza edycja „Top model” notuje o 177 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu 11. odsłona formatu. Wówczas program nadawany w środy o 21.30 gromadził 882 tys. widzów, a jego udział w rynku wynosił 8,97 proc. w 4+ i 13,23 proc. w 16-49.

Z kolei pokazywany rok temu w tym samym paśmie „Mam talent 14” śledziło 1,60 mln widzów (12,62 proc. udziału w 4+ i 11,90 proc. w 16-49). Dotychczas sobotni prime-time w jesiennych ramówkach należał do „Mam talent!”.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Top model 12”, czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.00 a 21.41 miał 5,69 proc. udziału. Stacja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wiceliderem.

Show „Top model” zadebiutowało w TVN wiosną 2010 roku. Program z udziałem modelek i modelów amatorów powstaje na licencji formatu „America’s Next Top Model”.

Za stołem jurorskim 12. edycji reality-show ponownie zasiedli: Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński i Marcin Tyszka, natomiast Michał Piróg pomagał uczestnikom w kulisach.

Dominik Szymański zwycięzcą

Program wygrał Dominik Szymański, który otrzymał czek na 200 tys. zł, kontrakt z agencją modeli, a jego zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Top model, TVN

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas