Telewizja2019-09-18
12

1,28 mln widzów „Top model 8”. TVN liderem w grupie 16-49

fot. Telewizja TVNfot. Telewizja TVN

Ósmą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,28 mln widzów, o 320 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu siódma seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49.

TVN ósmą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 2 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 10,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało pierwszy odcinek „Top model 8”. Zgromadził on przed telewizorami 1,49 mln widzów.

Najnowsza edycja „Top model” notuje o 320 tys. osób niższą widownię niż emitowana dwa lata temu siódma odsłona formatu. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,60 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 12,70 proc., 19,16 proc. oraz 15,92 proc.

W paśmie nadawania ósmej serii „Top model” TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, nadająca w tym czasie m.in. transmisje sportowe i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co daje jej 12,97 proc. udziału. Druga jest TVP2 („O mnie się nie martw” ; 12,23 proc.), a czwarty - Polsat (filmy i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,94 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN jest liderem, a w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce drugie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Top model, TVN

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas