Reklama 2007-02-01
0

Top Secret z Masterfoods

1 lutego rusza kolejna cross promocja w sklepach Top Secret.

Tym razem każda kobieta dokonująca zakupów dostanie w prezencie baton Mars Delight. Marka odzieżowa podpisała umowę z producentem batonów Masterfoods oraz domem mediowym MediaCom, na mocy której promocja trwać będzie na terenie całej Polski przez okres jednego miesiąca, a we wszystkich 83 sklepach Top Secret  ma zostać rozdanych 250.000 batonów.

Jest to trzecia cross promocja marki odzieżowej Top Secret na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy. W grudniu ubiegłego roku Top Secret  współpracowała z siecią Orange w zakresie rozsyłania sms-ów do klientów programu Profit oraz z Procter & Gamble, w ramach której promowana była linia do stylizacji włosów Shock Waves. Klienci Welli kupując kosmetyk z tej linii otrzymywali rabat 25% na zakupy w Top Secret.

Top Secret cross promocjami zapoczątkował nową formę reklamy marki, której inicjatorem jest brand manager Top Secret  – Wojtek Janiak we współpracy z szefową marketingu Kamilą Kicińską.

Autor: kk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas