Telewizja2018-01-27
13

TVP1 i TVP2 z serialowymi hitami 2017 roku, „Wojenne dziewczyny” najpopularniejszą nowością (TOP 25)

W zeszłym roku spośród seriali telewizyjnych największą widownię zgromadziły seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Na ósmym miejscu sklasyfikowana została pierwsza nowość - misyjna produkcja „Wojenne dziewczyny”.

Spośród seriali telewizyjnych w 2017 roku największą widownię zgromadziła obyczajowa produkcja „M jak miłość”, której topowy odcinek Dwójka pokazała 2 stycznia. Obejrzało go średnio 6,65 mln widzów osób (1-minutowy zasięg tej relacji wyniósł 7,92 mln widzów), co przełożyło się na 39,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/sylwester-z-dwojka-rozrywkowym-hitem-2017-roku-rolnik-szuka-zony-i-milionerzy-na-podium-top-50 ##

Drugie miejsce zajął medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 1 lutego miał 4,72 mln oglądających (zasięg na poziomie 5,90 mln), a jego SHR% wyniósł 28,98 proc.

Oczko niżej znalazł się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję tę sześć dni później śledziło 4,11 mln widzów (24,60 proc. udziału; RCH na poziomie 5,18 mln).

Czarty był „Ojciec Mateusz” TVP1 z 2 marca (4,10 mln widzów; 25,77 proc. udziału), a czołową piątkę uzupełniają pokazane również w Jedynce „Dziewczyny ze Lwowa” z 26 listopada (3,44 mln widzów; 20,27 proc. udziału).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/mecz-polska-czarnogora-na-czele-sportowych-hitow-2017-roku ##

Na ósmym miejscu znalazła się najwyżej sklasyfikowana nowość. Był to misyjny serial TVP1 „Wojenne dziewczyny”, który 5 marca zainteresował średnio 3,03 mln widzów, co przełożyło się na 17,87 proc. udziału.

14. miejsce zajął serial „Policjantki i policjanci” telewizyjnej Czwórki (2,52 mln widzów; 16,52 proc. udziału; emisja 2 listopada). Jest to najwyżej będąca produkcja, która nie została pokazana w kanałach należących do tzw. „wielkiej czwórki”.

W rankingu 25 najchętniej oglądanych programów najwięcej - 7 - pozycji zajęły seriale pokazane w TVP1. Sześć lokat należało do programów TVP2, po pięć - do TVP1 i TVN, a dwie - do TV4.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który 31 stycznia miał 2,22 mln osób, co dało Dwójce 33,81 proc. udziału.

Drugie miejsce też należało do „Na dobre i na złe” (1,53 mln widzów; 23,36 proc. udziału), a podium uzupełnia najwyżej sklasyfikowana nowość - serial Polsatu „W rytmie serca” (1,34 mln widzów; 18,82 proc. udziału).

W rankingu ujęto zarówno seriale fabularne, jak i paradokumenty.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas