Reklama2008-03-03
0

Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową

3 marca b.r. rozpoczęła się wizerunkowa kampania firmy Toshiba.

Realizowanym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Toshiba jakolidera innowacji w branży technologicznej i informatycznej,podkreślając przy tym zaangażowanie w kategorii komputerówprzenośnych.

W kampanii wezmą udział ogólnopolskie i tematyczne stacjetelewizyjne, radiowe. Będzie również wykorzystana prasa - dziennikii magazyny. Spoty telewizyjne o długości: 60, 30 i 15 sekund, będąemitowane przez ponad miesiąc. W radiu pojawią się 3 kopie spotów30 sekundowych.

Dodatkowo, w przekazie reklamowym będzie wspierany notebookPortege R500 - jak dotąd najlżejszy notebook w portfolioToshiby.

Koncept kreacji prasowej i radiowej do sub-kampanii "zobaczwięcej" przygotował brytyjski Grey. Agencja przygotowała takżebrandingowy spot telewizyjny. Lokalizację kampanii przygotowały narynek polski agencje DSK, EuroRSCG i czeska Moravia.

Planowanie i zakup wszystkich mediów zrealizował dom mediowyMPG, z którym dział systemów komputerowych Toshiba współpracuje nastałe.

Autor:pr

Więcej informacji:MPG, Toshiba

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas