Telewizja2021-05-05
7

„Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN

Drugi sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 953 tys. widzów, o 270 tys. osób mniej niż pierwszy sezon pokazywany pół roku temu. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 2” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 19 kwietnia br. Średnia widownia cyklu do 3 maja br. wyniosła 953 tys. osób, co przełożyło się na 7,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 985 tys. oglądających.

Dla porównania, początek pierwszego sezonu programu (w okresie od 5 do 19 października ub.r.) śledziło 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,74 proc. udziału w 4+, 13,47 proc. w 16-49 oraz 11,99 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. seriale (w tym końcówkę „M jak miłość”), osiąga 12,74 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. filmy fabularne; 8,70 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 4,88 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.

W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas