Telewizja2023-09-22
5

„Totalne remonty Szelągowskiej” ogląda 666 tys. widzów w TVN

„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN

Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” ogląda średnio 666 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 6” na antenie TVN oglądać można było w środy o godz. 21.35, począwszy od 6 września br. Średnia widownia cyklu do 20 września wyniosła 666 tys. osób, co przełożyło się na 6,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,18 proc. w grupie 16-49 oraz 8,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek produkcji z 13 września - zgromadził przed telewizorami 744 tys. oglądających.

Dla porównania, nadawany rok temu w tym samym paśmie „Top model 11” po trzech pierwszych odcinkach śledziło o 350 tys. widzów więcej. Było to 835 tys. osób, a udział TVN w rynku wynosił 8,49 proc. w 4+ i 11,85 proc. w 16-49.

W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas