Reklama2016-02-05
2

Toyota z żartobliwą piosenką reklamuje nowego Priusa przy Super Bowl (wideo)

W spocie promującym model Prius Toyota podkreśla jego nowe funkcje związane z bezpieczeństwem i odświeżoną stylistykę auta. Wszystko przy akompaniamencie żartobliwej piosenki i dużym dystansem do widza. Reklama została przygotowana na finał Super Bowl 2016.

Bohaterem spotu, oprócz samej Toyoty Prius jest jej kierowca - zwykły Amerykanin, który codziennie spędza w biurze czas od godz. 9 do 17.

Mężczyzna zmienia się w momencie, kiedy zajmuje miejsce za kierownicą i zaczyna śpiewać utrzymaną w rockowym rytmie żartobliwą piosenkę o tym, że nowy Prius na drodze potrafi być prawdziwym demonem szos i draniem.

Przy okazji okazuje się, że usprawnione w nowym modelu Priusa technologie związane z bezpieczeństwem pozwalają uratować na drodze od niechybnej śmierci stado kaczek.

Za kreację spotu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Tą reklamą Toyota powraca na Super Bowl po 11 latach.

Spot będzie obecny wśród wielu innych emitowanych przy transmisji z finału ligi NFL.

Autor:ps

Więcej informacji:Toyota, Prius, Super Bowl

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas