Prasa2010-09-07
3

Tracą dzienniki regionalne, najwięcej “Gazeta Pomorska”

W lipcu br. spadła sprzedaż wszystkich 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych względem analogicznego miesiąca ub.r. Największym spadkiem dotknięta została “Gazeta Pomorska”.

Liderem sprzedaży wśród gazet regionalnych pozostał “Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse), którego rozpowszechnianie płatne razem w lipcu br. wyniosło 67 685 egz., czyli było o 11,87 proc niższe niż w lipcu ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 66 188 egz., notując największy spadek w zestawieniu, wynoszący 14,09 proc.

Na trzeciej pozycji uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) , którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 45 171 egz. po spadku o 7,52 proc.

Najmniej straciła zajmująca szóste miejsce “Gazeta Lubuska” (Media Regionalne), której wynik w lipcu br. zmalał jedynie o 1,95 proc. do 37 480 egz. 

Zobacz tabelę


Porównując dane z lipca do danych z czerwca widać, że większość (9) dzienników zanotowało wzrosty
rozpowszechniania płatnego razem, a najwięcej (7,7 proc.) zyskał ostatni w zestawieniu „Kurier Szczeciński” (Kurier Szczeciński). Największy spadek (7,9 o proc.) zanotowała natomiast „Nowa Trybuna Opolska” (Media Regionalne).

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas