Reklama2014-11-23
0

„Transparentny” bank demaskuje reklamy z celebrytami (wideo)

Skandynawski bank Nordnet zgodnie ze swoim hasłem „Transparentna bankowość” promuje się spotami, w których kpi z reklam instytucji finansowych opartych na wizerunku znanych osób.

Bohater kampanii Nordnetu od razu przyznaje, że jest aktorem i występuje w tych reklamach, bo mu dobrze zapłacono i wygląda lepiej niż faktyczny szef banku. Opisując, jak jest pokazywany w ujęciach symbolizujących profesjonalizm i dynamizm, czyta z promptera tekst zachwalający usługi banku.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

W Polsce podobną konwencję kilka lat temu wykorzystywał mBank: pod koniec spotów pojawiało się stwierdzenie demaskujące, że przedstawione w nich sytuacje i bohaterowie są fikcyjni (obejrzyj jedną z takich reklam).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas