Reklama2007-02-15
0

Travelers odkupił znak firmowy Citibanku

Firma ubezpieczeniowa Travelers odkupiła swój znak firmowy - czerwoną parasolkę - od bankowej grupy Citigroup.

Chociaż Citigroup korzystało ze znaku ponad 10 lat, to Travelers przekonał, że ma do wspomnianego znaku zdecydowanie większe prawo.

Logo w postaci czerwonej parasolki jest związane z marką Travelers od lat 70 XIX wieku i  było znakiem firmowym przez ponad pół wieku, aby w 1998 roku trafić do Citigroup.

W zeszłym roku prezes Travelers Jay Fishman rozpoczął starania o odkupienie znaku, który doskonale się komponował z rozrastającą się branżą ubezpieczeniową i profilem firmy.

Travelers jest także zainteresowany nabyciem figury czerwonej parasolki, która znajduje się przed centralą Citigroup w Nowym Jorku, chociaż nie do końca wiadomo, gdzie miałaby stanąć figura.

Jednocześnie firma ubezpieczeniowa zmienia także nazwę z dotychczasowej St. Paul Travelers na krótszą - Travelers.

Nowe reklamy z czerwoną parasolką jako logo Travelers mają być pokazane jeszcze w tym tygodniu.

Autor:adage.com - ap

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas