Reklama2005-02-25
0

Trio z Wawelu

Od 24 lutego pełną parą ruszyła przygotowana przez Agencję Reklamową Locomotiva nowa kampania medialna czekoladek Wawelu

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki obsadzone w rolach trzech tenorów śpiewają najpopularniejsze arie operowe. Ten wysmakowany, operowy entourage skontrastowany jest z rysunkową, dosyć prostą zrealizowaną w 3D formą spotu, zainspirowaną popularnymi serialami animowanymi, takim jak "Miasteczko South Park". Dzięki oryginalnej konwencji, pastiszowemu charakterowi wzmocnionemu przez teksty samych arii, całość ma lekki, zabawny charakter i zdecydowanie wyróżnia się w bloku reklamowym. Wawelowi z kolei pozwala poszerzyć i odmłodzić grupę potencjalnych amatorów Malagi, Tiki Taków i Kasztanów - czytamy  w komunikacie nadawcy.

Kampanię telewizyjną na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TV4 i Tele 5 wzmocnią spoty radiowe i ogłoszenia w prasie.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas