Radio 2022-10-10
38

Audycja Sobolewskiego i Ciepielewskiej z TVP Info znika z radiowej Trójki

Łukasz Sobolewski i Katarzyna Ciepielewska, fot. Polskie Radio Łukasz Sobolewski i Katarzyna Ciepielewska, fot. Polskie Radio

Z ramówki radiowej Trójki po roku emisji znika niedzielna audycja „Ona, on i pewien bardzo wyjątkowy gość”, której gospodarzami byli dziennikarze TVP Info Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski.

O zniknięciu audycji z ramówki Trójki poinformował Łukasz Sobolewski. - THE END. 365 dni. 50 odcinków. 51. bardzo wyjątkowych Gości, którym raz jeszcze z serca dziękujemy za pełne anegdot i uśmiechów spotkania! 💜 A Wam drodzy Słuchacze - za liczne wyrazy sympatii i za to, że byliście 💜 Wszystkie odcinki zostawiamy Wam w playerze PR - stwierdził na Twitterze.

„Ona, on i pewien bardzo wyjątkowy gość” była emitowana od połowy października ub.r. w niedziele w godz. 11-13.

Na portalu Polskiego Radia nie ma obecnie ramówki Trójki na najbliższe dni.

Łukasz Sobolewski nadal współpracuje z Trójką jako jeden z gospodarzy porannego pasma „Pora na Trójkę”.

Sobolewski od września 2016 roku jest związany z Polskim Radiem 24 (jest gospodarzem wywiadów politycznych, m.in. z cyklu „Temat dnia”), a od maja 2017 roku z TVP Info (prowadzi tam głównie pasma informacyjno-publicystyczne). Wcześniej przez ponad trzy lata pracował w Telewizji Republika, gdzie m.in. prowadził program informacyjny „Dzisiaj”. Ponadto był szefem redakcji informacji i publicystyki Telewizji TVR, pracował w Telewizji Puls (prowadził programy „Puls Kultury” i „Wszystkie słowa dozwolone”) oraz był prezenterem w Radiu Eska oraz Radiu ReJa.

Z kolei Katarzyna Ciepielewska jest związana z Telewizją Polską od 13 lat. Przez lata była prezenterką pogody, a od kilku lat prowadzi w TVP Info serwisy informacyjne. W lutym br. Ciepielewska i Sobolewski zaczęli prowadzić w stacji, na zmianę z Jarosławem Jakimowiczem i Agnieszką Oszczyk, weekendowy program „W kontrze” (w sierpniu Oszczyk została zastąpiona przez Annę Popek).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według badania Radio Track od czerwca do sierpnia br. Trójka miała 1,6 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 1,8 proc. rok wcześniej.

Autor: tw

KOMENTARZE (38) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas