Radio2017-06-29
35

Letnia ramówka radiowej Trójki: Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, Piotr Metz w nowej audycji, młodzi DJ-e w nocy

Program Trzeci Polskiego Radia będzie w wakacje emitował audycję dla młodych prezenterów muzycznych „Dzika karta" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie pojawią się też Wojciech Cejrowski, Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, a Piotr Metz dostanie nowy program. - Rewolucji nie będzie - zapowiada Wiktor Świetlik, dyrektor Trójki.

Letnia ramówka Trójki będzie obowiązywała od poniedziałku 3 lipca. Jak już informowaliśmy, nie będzie w niej dwóch audycji muzycznych: „Trójkowego Ossobowego” (jej autor Wojciech Ossowski wciąż jest zatrudniony w Polskim Radiu, ma swoją audycję w Dwójce) oraz „Płyty długo grającej” Przemysława Psikuty.

Na antenie pojawi się natomiast „Audycja podzwrotnikowa” Wojciecha Cejrowskiego. Będzie to powrót do rozgłośni po kilku latach przerwy.

Jak ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, w ramach letniej ramówki zadebiutuje program „Dzika karta”. Będzie emitowany w lipcu i sierpniu w każdą niedzielę zaraz po północy. W kolejnych odcinkach dziewięcioro młodych DJ-ów dostanie godzinę na prezentację swojej muzyki. Oceniać ich będą profesjonalni prezenterzy muzyczni z Trójki. Najlepszy z DJ-ów - w ramach nagrody - jesienią będzie mógł szerzej przedstawić swoją twórczość na antenie stacji.

Na antenie pojawi się również Mariusz Cieślik, dziennikarz działu Kultura w tygodniku „Wprost”. Poprowadzi sobotnie debaty o kulturze, które będą emitowane po godz. 9.00, w miejsce „Śniadania w Trójce” Beaty Michniewicz znikającego na wakacje. Z kolei Piotr Metz, wieloletni dziennikarz stacji, ma być gospodarzem nowej audycji muzycznej.

Za wszystkie zmiany odpowiada nowe kierownictwo Trójki - dyrektor Wiktor Świetlik i jego zastępca Wojciech Surmacz - powołane miesiąc temu. - Na lato nie przewiduję wielkich rewolucji, poważniejsze zmiany przygotowujemy na jesień - powiedział Świetlik portalowi Wirtualnemedia.pl krótko po tym, jak został szefem stacji.

Według badania Radio Track od marca do maja br. Trójka miała 7 proc. udziału w rynku słuchalności.

Autor:jk

KOMENTARZE(35)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas