„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce gromadziły średnio 790 tys. widzów. Polsat w czasie pokazywania paradokumentalnego serialu był liderem rynku telewizyjnego.
W okresie od 2 marca do 27 kwietnia br. „Trudne sprawy” oglądało średnio 790 tys. widzów, co przełożyło się na 14,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek paradokumentu w analizowanym okresie wyemitowany został 28 marca br. Oglądało go 1,38 mln osób. Wszystkie trzy topowe odcinki pokazane zostały w soboty.
Trzy topowe odcinki „Trudnych spraw”
Zobacz tabelęW paśmie nadawania serialu Polsat był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 8,43 proc. zajmowała stacja TVP1, nadająca w tym czasie gł. filmy dokumentalne. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasowały się: TVN (7,93 proc.; gł. „Szpital” i „Ugotowani”) oraz TVP2 (4,05 proc. gł. kabarety).
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/1-3-mln-osob-oglada-sloiki-polsat-przegrywa-tylko-z-tvn ##
Wśród widzów w grupie komercyjnej drugie miejsce zajęła TVN, a dalej plasowały się: Jedynka i Dwójka.
Oglądalność paradokumentu na tle konkurencji
Zobacz tabelę„Trudne sprawy” można było oglądać w Polsacie w dni powszednie o godz. 13.00 oraz w soboty o 15.45.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvp1-i-polsat-liderami-w-i-kwartale-mocno-do-gory-tvp-info ##