Kultura 2020-07-29
0

Postanie trzeci sezon serialu "Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)"

Zaledwie tydzień po premierze drugiego sezonu serialu "Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)" platforma Netflix ogłosiła, że powstanie kolejna część tej produkcji.

Seria stworzona przez Philippa Käßbohrera i Matthiasa Murmanna to opowieść o grupie nastolatków, którzy wpadli na pomysł internetowego sklepu z narkotykami. Planowali zarobić "tylko" milion euro, ale zerwanie z lukratywnym przedsięwzięciem nie jest proste... Na domiar złego, na ogonie siedzi im nie tylko policja, lecz także dwóch ulicznych gangsterów.

W rolach głównych występują Maximilian Mundt, Danilo Kamperidis i Damian Hardung.

"Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)" to najchętniej oglądany niemiecki projekt Netfliksa. Pierwszy sezon udostępniono w maju 2019 roku, drugi - 21lipca 2020 roku.

Netflix z rekordowym kwartałem

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln. Na stanowisko CEO został powołany Ted Sarandos, będzie je dzielił z Reedem Hastingsem.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło 4,76 mln polskich internautów, wykonując 65,96 mln odsłon.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Czytaj więcej: Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys.

Autor: pp / megafon

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas