Reklama2008-08-31
0

Trzy agencje walczą o budżet Stella Artois

Firma piwowarska InBev wyselekcjonowała londyńskie biura agencjiEuro RSCG, Mother oraz Publicis do rywalizacji o globalny budżetreklamowy marki Stella Artois.

Przez ostatnie 26 lat budżet ten obsługiwała wchodząca w składInterpublic Group agencja Lowe, która teraz odmówiła wzięciaudziału w przetargu - informuje serwis Adweek. W ubiegłym rokuglobalne wydatki marki piwa na promocję w najważniejszych mediachprzekroczyły poziom 40 milionów dolarów.

Pozostająca w konkursie agencja Mother ostatnio przejęłakreatywne obowiązki dla lżejszej wersji piwa Stella Artois z4-procentową zawartością alkoholu.

Obecnie InBev jest w trakcie przejmowania za 52 miliardy dolarówamerykańskich browarów Anheuser-Busch. Transakcja ma zostaćsfinalizowana do końca bieżącego roku, a nowa firma będzie nosićnazwę Anheuser-Busch InBev.

źródło: Adweek

Autor:km

Więcej informacji:Stella Artois

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas