Reklama2005-07-08
0

Trzy firmy walczą o "Avans"

Ogólnopolska Sieć Elektromarketów Avans zaprosiła 3 agencje kreacyjne do drugiego etapu przetargu na kreację kampanii wizerunkowej planowanej na jesień 2005 roku.

Sś nimi: : "4famebranding"; "Heureka" oraz "Image Art".

"Agencje startujące w drugim etapie przetargu miały za zadanie stworzenie kreacji, która w najlepszy sposób przedstawi Avans jako sieć zaawansowanej technologii kontynuując zeszłoroczne przesłanie "Nieziemskiej Obsługi". Liczę, że zwycięska kreacja przetargu przedstawiona przez Agencję Image Art przyniesie bardzo dobre rezultaty i zbuduje pozytywny wizerunek Sieci, docierając do szerokiego grona odbiorców.  Sądzę, że nasza kampania udowodni nowatorskie podejście do komunikacji w branży. Będzie się wiązała z wysoką jakością obsługi Klienta, przyjaznością oraz zaawansowaną technologią. Mam nadzieję, że nasza kampania spełni oczekiwania  i wzbudzi zaufanie nawet najbardziej wymagających Klientów" - mówi Izabela Voisset Kierownik Działu Marketingu Sieci Avans.

Sieć Avans powstała w 1998 roku z konsolidacji pięciu hurtowni branży AGD i RTV. Obecnie posiada około 600 sklepów w całej Polsce, głównie w małych i średnich miastach powiązanych z siecią umową franchisingową. Firma Avans Polska Sp. z o.o. zajęła 71 miejsce na liście największych przedsiębiorstw w 2004 roku w rankingu "Polityki".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas