Biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło nowy pakiet reklamowy Wider TV Guide, który obejmuje trzy magazyny telewizyjne należące do tej Grupy.
Wider TV Guide to kolejny produkt wchodzący w skład pakietów Wider Ads Solutions, które Grupa Polskapresse uruchomiła w kwietniu br. (więcej na ten temat). Nowy pakiet skierowany jest do czytelników prasy telewizyjnej, a jego oferta obejmuje trzy tytuły dodatków telewizyjnych ukazujących się razem z dziennikami Polskapresse, Mediów Regionalnych oraz Express Media, czyli „Tele Magazyn”, „Tele Program” oraz „TV Przewodnik”.
Z danych ZKDP wynika, że nakład 19 dzienników ukazujących się razem z trzema dodatkami telewizyjnymi, wchodzącymi w skład pakietu Wider TV Guide w sierpniu br. wyniósł 1 041 000 egz.
Wider to marka, która łączy ofertę reklamową wszystkich tytułów i serwisów należących do Grupy Polskapresse. Oferta reklamowa Wider zawiera pakiety skierowane do prasy płatnej i bezpłatnej pod nazwą Wider prasa oraz do serwisów internetowych pod nazwą Wider net.
Za sprzedaż pakietu Wider TV Guide odpowiedzialne są biura reklamy Polskapresse, Mediów Regionalnych i Express Media.