Reklama2014-03-04
1

„Trzy znaki smaku” promują żywność regionalną (wideo)

Trwa kampania „Trzy znaki smaku” mająca na celu  promocję regionalnych produktów żywnościowych, a także informująca o systemie ich ochrony. Akcję dla Agencji Rynku Rolnego przygotowały firmy Gutenberg networks Warszawa, Sopexa Polska i OMD.

Działania - które potrwają do 2016 roku - mają na celu informowanie konsumentów oraz producentów żywności o wspólnotowym systemie ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, a także promowanie znakowanych w tym systemie produktów spożywczych. W Polsce jest już 36 produktów z oznaczeniami: Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP), Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG) i Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS).

Akcję zainicjowała Agencja Rynku Rolnego we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Sfinansowano ją przy wsparciu Unii Europejskiej oraz z krajowego budżetu.

Działaniom towarzyszą reklamy ukazujące regionalne specjały: olej rydzowy, fasolę wrzawską, jabłka grójeckie, podkarpacki miód spadziowy oraz kiełbasę jałowcową.

Za realizację spotów odpowiada agencja Gutenberg networks Warszawa we współpracy z Sopexa Polska, która również wyprodukowała materiały informacyjne w postaci ulotek, broszury i przewodnika „Szlakiem dobrego smaku”. Są one rozdawane m.in. na targach, festiwalach, seminariach. Z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Autor:jj

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas