Reklama2013-09-05
4

„Tu nie ma remisów” - Zbigniew Bartman w siatkarskiej kampanii Okocimia

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa piwa Okocim (Carlsberg Polska) z udziałem siatkarza Zbigniewa Bartmana. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy H Warsaw, PhD Media Direction i Multi Communications.

Nowa siatkarska kampania reklamowa Okocimia przebiega pod hasłem „Tu nie ma remisów”. Akcja jest związana z mistrzostwami Europy w siatkówce mężczyzn, które w drugiej połowie września zostaną rozegrane - z udziałem naszej reprezentacji - w Polsce i Danii.

Przypomnijmy, że na początku br. Okocim został sponsorem reprezentacji Polski siatkarzy (więcej na ten temat), a wiosną br. do emisji trafiła pierwsza podkreślająca to reklama - z udziałem Zbigniewa Bartmana (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Bartman występuje też w nowej kampanii, która obejmuje billboardy w największych miastach (m.in. Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Krakowie czy Poznaniu).

Kreacją nowych reklam zajęła się agencja H Warsaw, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PhD Media Direction, a działania media relations prowadzi agencja Multi Communications. Kampania potrwa do końca września.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas