Reklama2010-11-02
1

TUI Poland przedłużyło współpracę z Brasil

Brasil rozpoczęła obsługę reklamową oferty TUI Poland na lato 2011. Oprócz agencji zajmują się tym firmy Garwolińska Iwasiewicz Consulting i MediaVest.

Brasil odpowiada za obsługę reklamową czterech linii produktowych, które TUI Poland wprowadza na sezon „Lato 2011”. Przypomnijmy, że agencja przygotowała dla biura podróży kampanię tegorocznej oferty Scan Holiday (więcej). Właśnie sukcesem tej akcji TUI Poland uzasadnia przedłużenie współpracy z Brasil.

Agencja wspólnie z zespołem Cup of Tea Tea Garwolińska Iwasiewicz Consulting i działem marketingu TUI Poland opracowała już nową strategię komunikacji TUI. Wychodzi ona z potrzeby uświadomienia klientom, że oferta tego biura podróży, przy zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług, jest dostępna dla szerokiej grupy odbiorców.

Brasil przygotowała już od strony graficznej katalog TUI Family, a obecnie pracuje w tym samym zakresie nad katalogami ofert TUI Samolotem, TUI z dojazdem własnym oraz TUI Premium, które w sprzedaży pojawią się 2 grudnia br. Za zakup mediów na potrzeby tych działań odpowiada dom mediowy MediaVest.

Autor:tw

Więcej informacji:TUI Poland, Brasil, TUI Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas