Reklama2011-01-27
1

„Tune up your party” w internetowej kampanii Desperados

Ruszyła internetowa kampania Desperados, w której można zaprojektować własną etykietę tego piwa. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały agencje Cream i AMG.net.

W ramach kampanii „Tune up your party” na stronie desperadosbeer.pl uruchomiono aplikację, za pomocą której można zaprojektować swoją własną etykietę piwa Desperados. Autorzy pierwszych 2 tys. projektów otrzymają butelki z wymyśloną przez siebie etykietą, natomiast twórcy najciekawszych prac mają szansę na nagrody.

Akcja – zaplanowana do 15 marca – obejmuje również konkursy na stworzenie najlepszej imprezowej playlisty oraz wzoru na koszulkę. Natomiast na Facebookowym fanpage’u Desperados trwa konkurs na najlepiej stuningowaną butelkę z imprezowego paka.

Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencji Cream, a aplikację do projektowania etykiet na stronie desperadosbeer.pl przygotowała agencja AMG.net.

Autor:tw

Więcej informacji:Tune up your party, Desperados

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas