Telewizja2013-01-08
1

Turniej Czterech Skoczni zyskał 1,2 mln widzów. 3,6 mln zł z reklam

Transmisje z odbywającego się na przełomie 2012 i 2013 roku 61. Turnieju Czterech Skoczni w TVP1 miały o 1,2 mln widzów więcej od poprzedniej edycji. Zawody zapewniły stacji pozycję lidera rynku, a wpływy z reklam wyniosły 3,6 mln zł.

Średnia widownia pokazywanego w TVP1 61. Turnieju Czterech Skoczni (liczył cztery konkursy i trwał w okresie od 30 grudnia 2012 do 6 stycznia 2013 roku) wyniosła 4,64 mln osób, co przełożyło się na 35,03 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 30,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością cieszył się finałowy konkurs imprezy w Bischofshofen, który zainteresował aż 5,94 mln osób.

Zobacz tabelę


Obecną edycję TCS w porównaniu z poprzednią, odbywającą się w analogicznym okresie ub.r., oglądało aż o 1,17 mln widzów więcej. 60. Turniej śledziło bowiem 3,47 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 28,10 proc. oraz 24,66 proc. udziałów.

TVP1 w czasie pokazywania zawodów była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP2, której udział wyniósł już tylko 8,40 proc. Dalej uplasowały się: Polsat (8,37 proc.) oraz TVN (7,05 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka także była liderem, ale drugie miejsce zajął już jednak Polsat przed TVN. Dwójka była tutaj ostatnia.

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe TVP1 przy transmisjach z TCS wyniosły 3,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Autor:mk

Więcej informacji:Turniej Czterech Skoczni

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas