Telewizja2012-04-12
10

TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym była w marcu br. Viva, najwięcej ponownie straciło MTV, a liderem wzrostu była radiowa Czwórka. W zestawieniu zadebiutował kanał TV.Disco, który ma jednak na starcie zdecydowanie niższą oglądalność od Polo TV.

Viva Polska pozostaje na czele zestawienia, ale co miesiąc notuje spadki widowni. Nie inaczej było w marcu br., gdy udział tej telewizji spadł o 18,6 proc. i wyniósł 0,44 proc. Na drugim miejscu utrzymał się 4fun.tv, którego wynik zmalał o 10,9 proc. do 0,27 proc. Trzecia była Eska TV. Jej udział wzrósł aż o 137,2 proc., co zapewniło temu kanałowi awans z pozycji czwartej i osiągnięcie udziału na poziomie 0,20 proc.

Największy spadek w marcu br. zanotował kanał MTV Polska. Jego udział zmniejszył się niemal o połowę i wyniósł 0,13 proc. Stacja ta spadła z miejsca trzeciego na piąte. Najwięcej w zestawieniu zyskała niszowa telewizja Czwórka Polskie Radio, zajmująca ostatnią lokatę. Jej udział wzrósł cztery razy, ale i tak pozostał na bardzo niskim poziomie (0,01 proc.).

W marcu br. po raz pierwszy pomiarem telemetrycznym został objęty kanał TV.Disco z muzyką dance i disco polo. Zadebiutował on w rankingu na miejscu szóstym z wynikiem ma poziomie 0,04 proc. To pięć razy mniejszy udział od tego notowanego przez konkurencyjne Polo TV, które znalazło się na pozycji czwartej i miało 0,20 proc. udziału. Co ciekawe, zasięg techniczny Polo TV w zeszłym miesiącu wynosił 25,2 proc., a TV.Disco - 22,2 proc.

Zobacz tabelę


W grupie widzów w wieku 13-29 lat
, trzy pierwsze miejsca były takie same. Liderem była Viva Polska (1,18 proc. udziału, spadek o 20,1 proc.), na drugiej pozycji uplasowała się telewizja 4fun.tv (0,9 proc., + 4 proc.), a trzecia była Eska TV (0,66 proc., + 214,8 proc.).

Wśród młodych widzów największy spadek także zanotował kanał MTV Polska (- 52,8 proc.), a najwięcej zyskała również Czwórka (+ 266,7 proc.). udział Polo TV w tej grupie wyniósł 0,36 proc., a TV.Disco - 0,08 proc.

Zobacz tabelę


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w marcu br. najwięcej pozycji (siedem) umieściła Viva Polska. Nadawany na jej antenie program “100% Viva” zajął też miejsce pierwsze z oglądalnością na poziomie 137 tys. widzów.

Zobacz tabelę


 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia. 

Autor:pp

Więcej informacji:TV.Disco, Polo TV, Viva, MTV, kanał muzyczny

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas