Telewizja2010-05-10
7

TV Puls rośnie, „Tom i Jerry” i „Brudna robota” hitami stacji

Rośnie widownia TV Puls. W okresie styczeń – kwiecień 2010 stacja miała średnio 1,49 proc. udziału w rynku wobec  0,93 proc. udziału w analogicznym okresie przed rokiem. Hity kanału to  „Całkiem nowe przygody Toma i Jerry'ego”, „Brudna robota” oraz „Był sobie człowiek”.

Średnia widownia TV Puls wzrosła z 61 tys. widzów przed rokiem do 99 tys. obecnie. Udział w rynku w grupie komercyjne podniósł się z 0,87 proc. do  1,47 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. W okresie styczeń – kwiecień 2010 barierę pół miliona widzów przekroczyło sześć pozycji między innymi „Goło i wesoło” i „Szpital nagłe wypadki”.  Stacja zanotowała także wyższe wpływy reklamowe. Między styczniem a kwietniem 2010 wyniosły 160 milionów złotych, zaś przed rokiem 69 mln złotych (dane bez rabatów).

Zobacz tabelę


- Wzrost oglądalności TV Puls to wynik konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju stacji, w tym szczególnie trafne dobranie oferty programowej – mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes zarządu nadawcy.

Zobacz tabelę


Przypomnijmy, że stacja zrezygnowała z emisji wielu polskich produkcji i zastąpiła je zagranicznymi tytułami o charakterze rozrywkowym – na antenie pojawił się między innymi „Jerry Springer Show”. Jak tłumaczy Dąbski krajowe propozycje „nie były efektywne” i nie należy spodziewać się ich licznego powrotu na antenę. - Wszystkie decyzje dotyczące ewentualnych produkcji muszą być podejmowane wyłącznie na bazie rachunku ekonomicznego. Wygląda na to, że do czasu uzyskania 100% zasięgu oferta stacji w zakresie polskich produkcji pozostanie ograniczona – wyjaśnia.

Podczas katastrofy w Smoleńsku TV Puls musiała posiłkować się sygnałem TVP Info. Dalsza strategia kanału mimo to nie przewiduje rozbudowy pozycji publicystyczno – informacyjnych. - Nie możemy utrzymywać armii ludzi czekając na tragedię. Dzięki uprzejmości TVP w tym wyjątkowym dla nas wszystkich momencie uzyskaliśmy możliwość retransmisji sygnału TVP Info. Nie było takiej konieczności, ale zrobiliśmy to jako wyraz szacunku dla ofiar katastrofy – komentuje sprawę prezes TV Puls.

Jesienią stacja ma głównie kontynuować obecne na antenie formaty. Puls nie ujawnia jednak na jaki wynik liczy.

Autor:ks

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas