Telewizja2008-08-27
0

TV Puls startuje z kampanią oraz wprowadza nową oprawę (wideo)

Ruszyła kampania, promująca jesienną ofertę programową TV Puls. Wewrześniu kanał zyska również nową oprawę audiowizualną i logo.Prezentujemy odświeżone ID nadawcy.

Kampania pod hasłem "TV Puls żyje pulsem Twojej rodziny" , którarozpoczęła się 25 sierpnia i potrwa do końca października 2008r.,ma na celu przybliżenie widzom oferty programowej stacji orazpoinformowanie o zmianie wizerunku Telewizji Puls. W kampaniiwykorzystano motywy trzech najważniejszych propozycji programowychstacji, w tym wizerunek uczestników teleturnieju "Czy jesteśmądrzejszy od 5-klasisty?" oraz programu "Co masz dostracenia?".

simsonowie

W reklamach pojawią się również bohaterowie rodziny "Simpsonów"- popularnego serialu animowanego. Działania promocyjne będąprowadzone w prasie ( między innymi "Dziennik TV", "Fakt TV", "TeleTydzień","Newsweek", "Przekrój"), internecie, kanałach tematycznychoraz w szkołach.

Kreację przygotowała Agencja OFF, a za planowanie i zakup mediówodpowiada dom mediowy MPG.

Autor:ks

Więcej informacji:TV Puls

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas