Internet2022-01-10
2

Grzegorz „Gambrinus” Bobrek i Szymon „Hed” Liebert odchodzą z TVgry

Szymon „Hed” Liebert, fot. TVgrySzymon „Hed” Liebert, fot. TVgry

Z końcem stycznia z kanałem youtube’owym TVgry (należącym do Gry-Online) pożegnają się redaktor prowadzący Grzegorz „Gambrinus” Bobrek i jego zastępca Szymon „Hed” Liebert. Obaj stawiają na własne kanały.

- O zmianach myślałem już w 2019 roku, ale wtedy postanowiłem raz jeszcze „przycisnąć”. Zostałem na trzy kolejne lata i nie mam wątpliwości, że to zasługa ludzi - świetnie się pracowało w tym zespole, super było współtworzyć TVGRY - zapewnił Szymon „Hed” Liebert na swoim profilu instagramowym.

- Teraz jednak chcę skupić się na realizacji pomysłów, które gromadziłem w głowie od miesięcy. Urzeczywistnienie niektórych z nich zobaczycie od razu, na inne przyjdzie trochę poczekać - zapowiedział. - Nie zawsze będą to pomysły związane z grami, ale spokojnie: wciąż myślę o gliczach, crapach i dziwnych mechanikach gier - dodał.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Szymon „Hed” Liebert był jednym z twórców i zastępcą redaktora prowadzącego TVgry.

Kanał youtube’owym TVgry ma 1,3 mln subskrybentów, a zamieszczonych na nim 3,2 tys. materiałów zanotowało łącznie 1,01 mld odtworzeń. Z kanałem jest związany serwis internetowy TVgry.pl.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Szymon Liebert (@hedgamer)

Z TVgry żegna się Grzegorz „Gambrinus” Bobrek

W grudniu o swoim odejściu z TVgry poinformował Grzegorz Bobrek, znany też jako Gambrinus. Z kanałem był związany przez 8 lat, w ostatnim okresie jako redaktor prowadzący. Ogółem w Gry-Online pracował przez 11 lat.

- To był niesamowicie rozwijający projekt i czuję dumę, że tak długo prowadziłem najlepszą ekipę polskiego YouTube'a - podkreślił Grzegorz Bobrek. - Co dalej? Czas iść na swoje. W styczniu i lutym 2022 r. na YT polecą moje ostatnie materiały przygotowane dla TVGRY. I tak, będzie coś o śmierci gier - zapowiedział.

- Ale 2022 rok to już przede wszystkim czas rozwoju własnego kanału historycznego. Do tego łączymy siły z @zytamachnicka w obszarze wystąpień, warsztatów i innych form edukacyjnych dla biznesu. Na oku mam też inne projekty, także w obszarze gamingu - wyliczył.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Grzegorz Bobrek (@grzegorz.bobrek)

Firma Gry-Online, do której należą też serwisy Gry-Online.pl, Gameplay.pl i Gamepressure.com, w 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów o 29,4 proc. do 8,15 mln zł oraz zysku netto z 930 tys. zł do 1,57 mln zł. Dwie trzecie przychodów firmy zapewnia emisja reklam, a jedną trzecią - sprzedaż płatnych treści.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas