Które kanały tematyczne najchętniej oglądają Polacy? TVN 24 liderem, Eurosport przed Polsatem Sport a VIVA przed MTV - oto 15 najlepszych stacji.
Kanały tematyczne z roku na rok zyskują coraz większą widownie - wynika z danych AGB Nielsen Media Research opracowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądaną stacją jest TVN 24 - w okresie styczeń-maj 2006 kanał informacyjny grupy TVN osiągnął 1,72 proc. udziału w rynku, to o 0,58 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu uplasowała się telewizja Cartoon Network/TCM - 0,82 proc. (wzrost 0,01 proc.) a na trzecia pozycję awansował Eurosport notując wzrost udziału w rynku z 0,63 proc. do 0,67 proc.. Kolejny kanał sportowy - Polsat Sport - miał w okresie styczeń-maj 2006 udział w rynku na poziomie 0,38 proc.
Wśród stacji muzycznych zdecydowany liderem jest VIVA, największy konkurent MTV Polska nie zmieściła się w czołowej piętnastce najchętniej oglądanych polskich kanałów tematycznych.
Zobacz tabelęlign=left height=17>Ale Kino