“Kropka nad i” Moniki Olejnik to najpopularniejszy codzienny, wieczorny program publicystyczny w TVN 24 - śledzi go obecnie pół miliona widzów. W czasie emisji magazynu stacja wygrywa z konkurencyjnym TVP Info.
Średnia widownia “Kropki nad i” w okresie od 13 września br. do 21 października br. wyniosła 510 tys. widzów, co dało stacji 3,33 proc. udziału w rynku. Program Moniki Olejnik, emitowany od poniedziałku do czwartku o 20.00, ma obecnie wyższą widownię niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (wtedy oglądało go 392 tys. widzów przy udziale wynoszącym 2,53 proc.) i wygrywa z TVP Info, która notuje w czasie jego emisji 2,16 proc. udziału. Kanał ten nadaje wówczas magazyn publicystyczny “Minęła 20ta”.
Widownia nadawanego o 21.20 programu “Rozmowa Rymanowskiego” wyniosła w tym okresie 400 tys. osób przy udziale na poziomie 2,65 proc. Konkurencyjne TVP Info miało w tym czasie niemal 200 tys. widzów więcej (nadawało “Telekurier”, serwis informacyjny i programy regionalne). Rok temu “Rozmowy” nie było w ramówce, a TVN 24 w tym paśmie, emitując magazyn “24 godziny” przyciągała mniej oglądających – 340 tys., co dawało jej 2,37 proc. udziału.
Natomiast emitowany od 13 września br. w dni powszednie o 18.00 nowy magazyn “Tak jest!”, prowadzony przez Andrzeja Morozowskiego, śledzi średnio 270 tys. widzów, a udział TVN 24 wynosi wtedy 2,41 proc. To więcej niż rok temu, wtedy oglądalność TVN 24 w godz. 18.00 – 18.50, wynosiła 220 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,91 proc. Morozowskiemu nie udaje się jednak wygrywać z TVP Info – stacja ta emitując programy regionalne ma 3,10 proc. udziału.
Widownia codziennych programów publicystycznych TVN 24
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynów