Reklama2010-12-15
6

TVN będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

Grupa TVN będzie sprzedawać reklamy innych nadawców. Pierwszym klientem jej nowego projektu Premium TV, została TV Puls. Zrezygnowała ona ze współpracy z dotychczasowym brokerem - At Media.

- Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nie posiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. W tym obszarze Grupa TVN ma spore doświadczenie sprzedając z powodzeniem swoje kanały m.in. TVN 24, TVN Style - mówi Andrzej Karasowski, szef projektu Premium TV i jednocześnie dyrektor ds. rozwoju i synergii w Dziale Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN. Jak dodaje, nowa działalność to dla Grupy TVN “wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej”

Pierwszym nadawcą z którym Biuro Reklamy Grupy TVN współpracować będzie w obszarze sprzedaży spotów reklamowych i sponsoringu, została TV Puls.

- Podjęliśmy tą decyzję po długotrwałej analizie wszystkich ofert brokerskich, które otrzymaliśmy, oraz kilkumiesięcznych negocjacjach - dodaje Dariusz Dąbski, prezes TV Puls. - Wybraliśmy ofertę Premium TV, ponieważ naszym zdaniem jest ona dla nas najkorzystniejsza na obecnym etapie rozwoju TV Puls. Wierzymy, że nasza współpraca (....) przyczyni się do optymalizacji naszych zasobów i stworzenia dodatkowej wartości komunikacyjnej dla reklamodawców - dodaje.

Przez ostatnie trzy lata za sprzedaż czasu reklamowego TV Puls odpowiadała spółka At Media, sprzedająca czas w 53 kanałach tematycznych. W jej portfolio TV Puls była kanałem o największej oglądalności, stacja ta osiąga bowiem ponad 1,5 proc. udziału w rynku. - W toku negocjacji ze stacją nie podjęliśmy wyzwania zagwarantowania kwoty ze sprzedaży na naszym zdaniem nieuzasadnionym biznesowo poziomie. At Media jest niezależnym od stacji domem sprzedaży reklam, w związku z czym nie mamy za sobą nadawcy, który finansowałby różnicę pomiędzy gwarantowaną kwotą ze sprzedaży, a faktycznie osiągniętymi przychodami reklamowymi stacji - tłumaczy Maria Wajda, dyrektor zarządzająca At Media.

Mimo rozstania,  przedstawiciele TV Puls i At Media w komunikatach podkreślili jednak, że ich dotychczasowa współpraca była udana i życzyli sobie dalszych sukcesów.

TV Puls jest jedną z siedmiu ogólnopolskich stacji naziemnych. Obecnie dociera do 82,7 proc. gospodarstw domowych w Polsce, a wraz z procesem cyfryzacji jej zasięg powiększy się do 100 proc.

TVN informuje, że rozmawia już z kolejnymi nadawcami, którym chce zaoferować sprzedaż reklam w ramach Premium TV. Ich nazw nie ujawnia.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas