Reklama2009-06-23
0

TVN CNBC Biznes emituje zagraniczne reklamy

Kanał TVN CNBC Biznes emituje zagraniczną kampanię reklamową. Jejideą jest promocja konkursu na "Najlepszego Przedsiębiorcę 2009",będącego wspólnym przedsięwzięciem globalnej sieci CNBC orazAgencji Ubezpieczeniowej Allianz.

Celem konkursu jest wyłonienie przedsiębiorcy, któryzaprezentuje najciekawszy projekt biznesowy dotyczący ochronyśrodowiska, w myśl idei "Uczyńmy świat lepszym". W konkursie mogąbrać udział przedsiębiorcy z całej Europy. Zgłoszenia można wysyłaćdo końca lipca. W sierpniu wybranych zostanie trzech finalistówkonkursu. Ich propozycje biznesowe zaprezentowane będą w seriiczterech programów. W ostatnim jury wyłoni zwycięzcę konkursu,który otrzyma pakiet w wysokości 250 000 Euro. Kwota taprzeznaczona jest na wsparcie finansowe wybranego przedsięwzięcia ireklamę na antenie CNBC. Programy emitowane będą w Europie, naBliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.

Kampania "The Good Entrepreneur, One Idea to Change the World" jestjednym z działań które sieć CNBC prowadzi w ramach idei 'brandedcontent'. Polegają one na łączeniu sił i potencjału komunikacyjnegoredakcji i partnera komercyjnego w celu wspólnego promowaniaokreślonych idei czy postaw. Koszty takich kampanii pokrywane sąprzez partnerów komercyjnych.

Autor:ks

Więcej informacji:TVN CNBC Biznes

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas