W lipcu 2006 roku telewizja Polsat zanotowała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
Polsat zarobił 105 837 777 zł, czyli o ponad 16 mln zł więcej niż w lipcu 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 104 756 766 zł (ponad 35 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
TVP 1 miała 79,41 mln zł (wzrost o prawie 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 50,9 mln zł (wzrost o 12 mln zł) wpływów reklamowych.
Wszystkie monitorowane stacje telewizyjne w lipcu tego roku zarobiły 432,64 mln zł, czyli o 21 proc. więcej niż przed rokiem.
Zobacz tabelę=right SDNUM='1045;0;# ##0 "zł";[RED]-# ##0 "zł"' SDVAL="8597490">8 597 490 zł
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor