Telewizja2006-08-21
0

TVN dogania Polsat

W lipcu 2006 roku telewizja Polsat zanotowała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Polsat zarobił 105 837 777 zł, czyli o ponad 16 mln zł więcej niż w lipcu 2005 – wynika z danych Expert Monitor.  Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 104 756 766  zł  (ponad 35 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 79,41 mln zł  (wzrost o prawie 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 50,9 mln zł (wzrost o 12 mln zł) wpływów reklamowych.

Wszystkie monitorowane stacje telewizyjne w lipcu tego roku zarobiły 432,64 mln zł, czyli o 21 proc. więcej niż przed rokiem.

 Zobacz tabelę=right SDNUM='1045;0;# ##0 "zł";[RED]-# ##0 "zł"' SDVAL="8597490">8 597 490 złVIVA POLSKA5 082 660 złHALLMARK4 649 082 zł


dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas